راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
سرخط خبرها

قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرستان مشهد

  • کد خبر: ۱۹۸۵۳۷
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرستان مشهد
رئیس اداره امور اراضی جهادکشاورزی مشهد گفت: تبصره ۲ ماده ۱ قانون حفظ کاربری اراضی و باغ‌ها مبنی بر آزادسازی اراضی کشاورزی تغییرکاربری غیرمجاز در روستا‌های حومه شهرستان مشهد اجرا شد.

حسین خواجوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: تغییر کاربری زمین به معنای تغییر شیوه استفاده و بهره‌برداری از زمین است؛ بنابراین تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اقدامی است که مانع از بهره‌برداری و استمرار کشاورزی این‌گونه اراضی می‌شود.

وی با تأکید بر خطرات قطعه‌بندی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی بیان کرد: در نهایت این اقدامات، امنیت غذایی کشور را دچار تنش می‌کند و افراد سودجو با شگرد‌های خاصی در تلاش برای تغییرکاربری برخی از اراضی هستند.

رئیس اداره امور اراضی جهادکشاورزی مشهد با تأکید بر پایش و رصد مستمر و شبانه‌روزی این مهم توسط ادارات متولی و جهادکشاورزی در جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، از مردم خواست هر گونه ساخت‌وساز در زمین‌های زراعی و باغی را به جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

خواجوی در نهایت عنوان کرد: در راستای اجرایتبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در پهنه ۱۷۵هکتاری، قلع و قمع دیوار و پی‌کنی به تعداد ۲۸۰مورد، محوطه‌سازی هزار و ۵۰۰متر مربع انباری و بنای در حال ساخت سه مورد در روستا‌های کمینگران و فخرآباد شهرستان مشهد انجام گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->